Nieuwe business modellen voor de advocatuur

Een veelbesproken onderwerp in de media op dit moment: het huidige business model van het advocatenkantoor staat onder druk en er zal nagedacht moeten worden over nieuwe manieren om toegevoegde waarde te creëren voor de cliënt en daarmee voldoende rendabel te blijven. Iedereen leest het, iedereen weet het. Maar wie gaat er iets aan doen?
 
Meesters in Marketing wil hier een voortrekkersrol in spelen. We zijn de afgelopen periode bezig geweest om de belangrijkste ontwikkelingen die spelen in de markt te inventariseren en hebben op basis daarvan, samen met experts uit het werkveld, 8 nieuwe business modellen ontwikkeld voor de advocatuur.  
 
We presenteren ze graag bij u op kantoor. Daarnaast hebben we voor kantoren die incompany aan de slag willen met (business model) innovatie een speciale brainstormsessie ontwikkeld: Het Meesteridee. 
 
 
  
Wilt u meer informatie over de nieuwe business modellen en de mogelijkheden voor uw kantoor? Neem dan even contact met ons op.